söndag 15 augusti 2010

Sista dagen på sommarveckan 2010. Jag längtar redan till nästa år, men framför allt så ser jag fram emot att komma igång med valberedningens fantastiska arbete.
Jag vaknade verkligen på fel sida idag. Var trött och ville sova, missade frukosten och kaffet, fick springa upp ur sängen och ner till stora salen där vi skulle ha utvärdering. Efteråt var det dags för personlig feedback. Då hade jag hunnit få i mig kaffe, så vi i valberedningen bestämde oss för att ta vår feedback för oss själva. Passade även på att snacka lite om framtiden. Därefter var det dags för städning, lunch, avslutning och sedan åkte vi hem.
Idag är det dessutom Nannes 22-årsdag så det blev firande på Nyhavn direkt när jag hoppat av tåget. GRATTIS BÄSTASTE VÄNNEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0