10 mile stereo

(BEACH HOUSE)
Så, i tisdags jobbade jag 7-17.
Det finaste med denna dagen var nog att min kära fru, Nathalie, hade åkt ner till Malmö på spontanbesök dagen innan (och hon är fortfarande kvar här hos mig).
Så jag promenerade förbi Barista och sa hej till min kaereste.
18.00 var det yoga i Slottsparken och det var ju helt fantastiskt.
Efter yogan stack jag till Klagshamn för att bada med Frugan, Milla, William och två andra filurer.
På kvällen drack vi lite alkohol och var allmänt dryga hemma hos mig.
Igår var det onsdag och då satt jag i Folkets Park med Frugan, Ida, Milla och William och bara hade det mysigt.
På kvällen var jag och Frugan hos min kära far ute i Klagshamn.
Vi grillade och hade det mysigt.
Efteråt hämtade vi Milla och åkte hem till mig där vi badade och fortsatte att ha det mysigt.
Nu är vi alla tre som nyfödda bebisar.
Det känns bra att sysselsätta sig med en massa crap.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0