15.55

Så, igår var en lång arbetsdag, 7-17.
Efteråt hämtade jag Nanne.
Vi körde till Ribban så att jag fick ta ett dopp i havet.
Efteråt parkerade vi min bil på Augustenborg och promenerade bort till vårt fina Möllan.
Åt en god middag på Volym för att fira att vi har jobbat i snart ett halvår och att vi blir skolflickor till hösten.
Passion 80, hallonmojitos, gazpacho, marinerade kronärtskockshjärtan och bönburgare.
MUMS.
Promenerade vidare till Golden där det blev äcklig vodka lime och pina colada.
Där hittade vi lite gamla vänner att hänga med såsom Julia, Bobbin, Teo, Stanislav och Laila.
Avslutade kvällen med whiskey-pepsi och promenerade sedan hem till Lito.
Idag har jag inte gjort något vettigt.
Ikväll ska jag äta middag på Izakaia Koi.
MUMS.
PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0