heroes & heroines

(BACKYARD BABIES)

Så, det blev ingen hemmafixardag vilket var rätt gött egentligen.
Lito bjöd mig på världens godaste glass istället.
4 kulor (cookies & cream, marängsviss, viol, kokos) med karamellströssel från Lilla Glassfabriken.
Sedan satt vi mest på en parkbänk och pratade och tittade på människor.

Nu ska han jobba i några timmar och sedan beger jag mig hem till honom.
Kanske att min fina, lilla vän Nanne vill hitta på någonting med mig tills dess.
Men först, en massa fisk till middag.



Ytterligare en fin bild från våran roadtrip till Göteborg. Efter att ha tillbringat hela söndagen på Picknickfestivalen i solen så tänkte England, jag och Nanne att det skulle sitta fint med lite alkohol. Så vi hittade ett fint ställe vid namn Cheers, där kvällens drinkar kostade 49 kr styck. Så vi beställde in två av varje och drack upp dem på sisådär 30 sekunder.

PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: Nanne

Geeee mig denna kväll!! Shit vad vi var lyckliga :P

<3

2010-07-09 @ 11:09:51
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0