outcast

(BAD CASH QUARTET)
Okej, jag kunde ha sovit för längesedan, men jag fastnade.
Fastnade i mina tankar som känns oerhört schizofrena.
Fastnade i andra människors liv och en längtan till något annat, något nytt.
Fastnade i att göra en matlåda till jobbet imorgon, för att jag kände mig så illa tvungen.
Fastnar hela tiden i en jävla massa skit som jag känner att jag måste göra och fixa.
Jag måste verkligen sova nu.
SKA BARA stänga av datorn, krama mamma och Kenny godnatt, klä av mig naken, släcka alla lampor förutom en, krypa ner i sängen, dricka en flaska iskallt vatten, ringa den där personen som jag önskar låg bredvid mig, måla naglarna och läsa litegrann.
En dag i juni blev jag full med en massa fina flickor (Nathalie, Nanne, Ida).
Det var fint.
PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: LIN

Tycker vi kan ses o sådära någon dag :)

2010-07-14 @ 23:29:54
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0