rats in birmingham

(THE BABOON SHOW)

Okej, min första vecka i Sverige efter en underbar vecka på Rhodos har varit tuff på många sätt och vis.
Jag är en sådan som hoppas och idag hoppas jag på en lite mer okej vecka här i sommarvarma Sverige, trots mensvärk.
Det är tur att man kan dela sådana fina saker med sina närmsta tjejkompisar.
Så idag säger jag och Nanne FUCK YOU till mensvärk och see you soon till beach 2010 och drar till det svennigaste stället på denna planet, IKEA.

Har en massa andra ärenden som borde fixas också.
Så länge sitter jag väl här på mitt färgglada, men just nu väldigt mörka rum och lyssnar på någon slags punk.

Jag håller även på för fullt med att ladda upp bilder från den senaste tiden, men det tar tid.



Så här är en bild på min fina vän Tebe, hennes Vovve och jag när vi tog en promenad i maj runt sjön i Älvsjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0