rehearsing to cut the last string

'Inception' var fantastisk.
Kan vara en av de bästa filmerna jag har sett.
Bonus för min barndomskärlek, Leo.
Idag var det jobb 7-17 på korttids & fritids.
Efter jobbet hämtade jag upp min kära fruga, Nathalie, som ännu en gång är på besök i Malmö stad.
Vi åkte hem till mig där vi badade och åt middag med min mamma.
Senare kom även Jimmy och Milla förbi.
Vi tittade på 'The Stephfather'.
Bonus för han den snygge från Gossip Girl.
Annars så sitter jag mest här, försöker bli trött och hoppas på att du ska ringa.
Jag saknar dig.
PEACE & KRAM

Kommentarer
Postat av: CJ

Jag håller med, grym film!

2011-05-23 @ 16:55:44
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0