dymethyltryptamine

Jag ger mig extremt höga vuxenpoäng för denna helgen. Framför allt för att jag bara varit hemma. Fantastiskt.
Igår var det lördag och det började med 1994-nostalgi. Inte för att jag kommer ihåg så himla mycket från det året. Jag var ju bara tre år då, men ändå. Musiken var fet. Jag och världens bästa moster stack till stan and did some shopping. Tidiga julklappar är aldrig helt fel. Världens snyggaste jeans från Levi's, ekologiska leggings från Uma Bazaar, en t-shirt och en tröja från Monki. Mötte upp med mamma och åt en sen lunch på Izakaia Koi. Väl hemma myste vi bara i soffan med snusklubbor, violtabletter, vin, "Kick-Ass" och "Sex & the City 2". Hann även läsa lite i den fantastiska boken "Comparative Government and Politics, an Introduction".
Idag var det söndag, vilket betyder yoga 12.30. Direkt efter yogan satte jag mig på tåget till Lund för att hänga med min seminariegrupp och göra oss redo inför morgondagen. Nu ska jag bara se till så att jag kan prata i nästan fyra minuter om alliansbildning imorgon, men det ska nog gå bra.
Förresten, på tåget hem så var det en tant som sa att åt mig att sänka musiken och DÅ BLEV JAG FÖRBANNAD.

Kommentarer
Postat av: Nanne

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHA du vet precis vad det är jag garvar åt. kärlek o så sjukt mkt kärlek till dig! <3<3<3

2010-11-08 @ 00:00:38
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0