ibland borde jag undvika min drömvärld

Det är tisdag morgon. Om exakt 24 timmar och 10 minuter ska jag och Pernilla lämna in vår uppsats. Det ska nog gå bra.
Var som sagt på bio igår kväll med Fia och såg "Due Date". Den var rolig, men inte i närheten så rolig som "Baksmällan". När jag kom hem så slängde jag mig i soffan och kollade på "Nine" med mamma. NANNE, DU MÅSTE SE DEN. Efter att ha sett den så vill jag inget hellre än att hoppa av kursen nästa termin, jobba i en månad eller två och sedan dra till Italien och stanna där hela våren. Då lovar jag att jag börjar äta kött igen.
Nu är Pernilla på väg hit. Nu kör vi. Statsvetenskapen ska jag i alla fall klara av.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Intressant, det är inte den animerade burtonfilmen eller?

2010-11-17 @ 00:30:02
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0