måndag i mitt hem

Självklart var tåget försenat igår och självklart försov jag mig i morse.
Hann i alla fall i tid till Mediegymnasiet.
Yes, you got it right, min gamla gymnasieskola.
Har varit där hela dagen och haft gruppdynamik med en etta.
Världens utmaning, men det var roligt.
Det är en sådan klass som man hade velat arbeta mer med.
Kvällen har jag tillbringat med min kära mamma, Nathalie och Janet.
Vi var på Allfrukt och handlade mat och sedan blev det tacos till middag.
Tacos på en måndag är inte helt fel.
Eftersom jag försov mig imorse hann jag såklart inte duscha så jag unnade mig ett långt, varmt bad nu på kvällskvisten.
Imorgon, klockan 10.00, är det ju trots allt dags att skriva hemtenta igen.
Nu har jag en del saker jag bör få avklarade innan dess.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Du är grym tjejen! Jag håller tummar o fuckyoufingrar för dig. <3

2010-11-29 @ 22:44:10
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0