call me

Så gick det några dagar utan att jag skrev av mig, men så blir det när solen skiner.
I fredags tränade jag bikramyoga. På kvällen kom Anna, Björn, Prins Fredrik, Rodde, Sofia och Suss hem till mig. Vi hade det hur mysigt som helst. Det blev årets första grillkväll.
I lördags hade jag födelsedagsfest för familjen. Det var hur fint som helst. Maten var fantastisk och familjen är fin. På kvällen stack jag och Nanne förbi Jimmys 20-årsfest en stund, men det slutade med att vi satte oss på Nyhavn med Danny och Jonas istället. Avslutade natten på världens bästa Campus innan vi tog en taxi hem.
SUNKORAMA.
Igår var det söndag. Då var jag på yoga och sedan hade jag picnic med Anna, Nanne, Sofia och Suss.
Idag var det måndag. Jag och mami drog med oss Anna och Nanne till bikramyogan och de var hur duktiga som helst. Jag är stolt över mina flickor. Ikväll har jag haft picnic med Fia. Efter det åkte jag hem till Suss och drack kaffe och käkade glass. Vi avslutade kvällen vid havet och solnedgången.
Då vet ni.
Nu ska jag sysselsätta mig här vid datorn ett par timmar.
PUSS PÅ LIVET.
Såhär snygg var jag två dagar innan min 20-årsdag när världens finaste Milla bjöd mig på en heldag på stan med lunch, fika och drinkar.

Kommentarer
Postat av: emma

man måste ju ta lite dataledigt nær solen skiner :)

2011-04-26 @ 13:51:18
URL: http://timglas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0