children

Det känns verkligen som sommarsol.
Livet är ju fantastiskt.
2011 är fantastiskt.
April är fantastiskt.
Mami och jag började denna dag på Systembolaget för att handla inför lördagens festligheter då jag ska fira min 20-årsdag med hela tjocka släkten (nästan).
12.00 var jag på plats i bikramstudion.
Det kunde gått bättre, men så får det vara ibland.
Det går bättre på fredag.
Eftermiddag/kväll har jag hängt med Rebecka i stan, käkat glass, kollat i affärer, köpt en basketboll (nu jävlar Suss!), fikat.
Ikväll har jag och mami hängt med Dan och Lena, druckit rödvin, ätit middag, druckit te.
Nu börjar klockan bli sent och jag borde sova.
Såhär snygga var Mathias och jag på den traditionella banketten på Elevrådskongressen '11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0