rock this party, everybody dance now

Steg upp vid 10.oo.
Duschen, kaffe, frukost, solsken.
13.00 befann jag mig på bikramstudion för mitt första karmayogapass.
Nu när jag ändå kan se mig själv som arbetslös fram till den 31 maj, så kan jag lika gärna städa där fyra timmar i veckan och få fyra gratis bikramyogapass.
Dessutom så lär man känna en massa fint folk under tiden som man städar och det är ju trevligt.
Plus i kanten på att jag kanske lär mig att städa på riktigt också.
Efteråt gick jag och mami till Basement och fikade.
Nu är vi hemma och mami ställde precis till med en stor katastrof i köket som jag hjälpte till att städa upp.
Hon skulle försöka göra någon slags mjölk på de där shufassakerna (Nanne, du vet vad jag pratar om) och så flög locket på mixern av och så var det shufas i hela köket.
Jag tror hon gör det med vilje.
Hon vill städa.
Såhär snygg var jag när jag drack frozen margaritas med världens bästa Milla på TGIF två dagar innan min 20-årsdag.

Kommentarer
Postat av: tyraelvira

sv: ååh, tack så mycket du.

2011-04-26 @ 20:49:12
URL: http://tyraelvira.blogg.se/
Postat av: Nanne

hahahhahahah shufas anfaller!

2011-04-27 @ 10:32:00
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0