signal

Shit man, vilken helg!
Jag är så utmattad, förkyld, lycklig, besviken, gråtfärdig och lättroad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Alltså, jag kom hem till Malmö igår morse och har inte återhämtat mig ännu.
Elevrådskongressen '11 mosade min hjärna totalt.
Allting började torsdagen den 31 mars.
Jag fick åka bil från Vällingby till Skanstull och därefter tunnelbana till Centralstationen.
Där åt jag frukost, skrev ner mina tankar och väntade på övriga sveaner.
Därefter åkte vi allihopa tåg till Sundsvall.
Vi promenerade till busstationen och köpte pizza och åkte sedan buss till Timrå och de två skolorna där vi skulle tillbringa helgen.
Vi fick träffa de fantastiska funkisarna, sätta kulturmål, leka lite och sedan var sömnbristen igång.
Jag var även så pass trött att jag råkade äta kyckling till middag.
På fredag morgon började de första deltagarna dyka upp och någon gång där börjar mina dagar flyta ihop.
Jag har ätit en massa mat, tryckt i mig en massa godis, jagat en 15-åring med tuppkam genom korridoren, duschat två gånger, gråtit en massa, haft en hel del ångest, skrattat tills jag fått ont i magen, sovit alldeles för lite, sett en massa småpojkar som ser ut som Eric Saade, gått runt i klänning och kavaj och klackar, varit konferencier på banketten, lämnat över min kavaj till nästa valberedare samt bestämt mig för att söka till projektledargruppen.
Måndagskvällen var fin.
Jag kommer hem till Malmö tisdag morgon.
Sedan dess har jag mest försökt komma ikapp.
Igår kollade jag på rätt mycket film och hängde med Milla.
Idag har jag försökt kurera min förkylning och jobbat.
Jag och mami i Rishikesh i Indien när vi var med om vår första aarti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0