vilken intensiv och underbar dag

Började dagen på Ica Maxi med mami för att handla inför lördagens festligheter.
Väl hemma igen bakade jag tre cheesecakes och njöt av solen och en bidi på balkongen.
Runt lunchtid mötte jag upp med Anna.
Vi var somrigt fina och vackra i långklänningar och färger och så åkte vi in till stan.
Njöt av solen och jag fyndade lite saker så nu får det FANIMEJ VARA SHOPPSTOP.
Tönt.
Bob mötte upp med oss och vi fortsatte njuta av solen.
18.00 var det dags för yoga.
Efter det begav jag mig mot Sofielund där jag har haft en fantastiskt mysig kväll med Pernilla, Micke, Amra, annan snubbe och picnic.
Nu är jag hemma i min varma säng.
Dagens mest random är dock att jag nu ligger och chattar med ett gammalt ragg till mig som idag har fru och barn.
Tiden går så himla fort.
SHIT MAN.
Jag säger ju det. Ska man gå först in på banketten så måste man vara stiliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0