worksong

Jag älskar sovmorgon när solen skiner här ute på Ön.
Vinden, vågorna, fiskmåsarna.
Fast egentligen är fiskmåsarna rätt irriterande.
Längtar tills jag får se fiskmåsarna på Rhodos i juli.
De är helt tysta, av någon konstig anledning.
Idag körde jag över till Kastrup och mötte upp med mami, mormor och morfar som kom hem från Spanien.
Tog en fika på Starbucks innan vi satte mormor och morfar på tåget hem och vi själva körde hem till Ön.
Väl hemma fick jag lite sena födelsedagspresenter eftersom gänget missade min födelsedag.
Fick en jättevacker klänning, ett armband och ett par trosor.
Solen skiner.
Det är vår.
Jag ska nog slänga mig i soffan och titta på film resten av kvällen.
Det känns som en fin plan.
Jag är dessutom oerhört stolt över min fina Nanne, som äntligen har tagit sig i kragen och bestämt sig för att följa med mig på bikramyoga på måndag.
Nu jävlar!
Vad sägs om endast magtröjor på Rhodos i sommar?
Såhär snygg kan jag vara när jag står i en talarstol.

Kommentarer
Postat av: Nanne

Mannen, JAAAAG älskar dig! Magtröjor for sure! <3<3<3

2011-04-20 @ 17:14:48
URL: http://havanaaaffair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0