flying sousaphonic

Det blev en väldigt fin onsdag till sist.
Vädret är inte lika fint idag, men jag tror att det blir en väldigt fin torsdag ändå.
Det är ju trots allt mammas födelsedag.
Jag väckte henne med sång, kaffe, frukost och presenter.
Ett kort på ungerska, en klänning från Ozora och Star Trek: The Original Series, season 2.
Snart ska vi iväg på bikramyoga och efteråt drar vi till Lund för att bli av med en del av min kurslitteratur från statsvetenskapen.
Vi hänger nog runt där ett tag också och käkar lunch och myser.
Ikväll ska vi äta middag på världens bästa PlockePinn och därefter blir det väl ett glas vin i jazztältet på Malmöfestivalen.
En bra dag helt enkelt.
Det här är för övrigt en av mina favvisvovvar, Aston. Han är typ bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0