en fredag i valberedningskollektivet

Steg upp oheligt tidigt tillsammans med Mimmi idag för att ta tåget klockan 6.17.
Vi var framme i Stockholm klockan 10.39.
Åt lite lunch och skildes därefter åt.
Jag åkte ut till valberedningskollektivet i Vällingby.
Lämnade mina väskor, tog mina valberedare och begav oss till Fryshuset där vi skulle kolla in Rädda Barnens Ungdomsförbunds lokal.
Vi ska nämligen låna deras kansli till vår kandidatursträff i helgen eftersom DRIV har tagit över vårat.
Det var fint där och Simon var där och det var ju längesedan man träffade Simon så det var ju trevligt.
Åt lunch (igen) på ett hamburgerhak i närheten.
Åkte tillbaka till Vällingby, hjälpte Sebba att köpa jeans och nu sitter vi här i valberedningskollektivet igen.
Vi har nog lite bråttom egentligen.
Vi måste planera helgen lite mer, men först så ska Hamids mamma bjuda oss på persisk mat.
Jag kanske äter kött.
Återkommer med hur detta kommer att gå.
Jag och min nya vän, Kenny-Kyle.
Han väntar dock på att hans bror, CartStanMan, ska anlända från kenneln till Arlöv så att de kan leka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0