blind

PFEW.
Jag var inte ensam på det ensamma vandrarhemmet som tur var, och jag slapp promenera nästan tre kilometer dit.
Åt lite vegansaker och kollade på "Sunes sommar" i min ensamhet innan jag totaldäckade.
Idag, precis när jag kommit ut i snön och tänkt börja promenera nästan tre kilometer till Sammilsdalskolan, så ringde jag den vuxna kontaktpersonen för att berätta att jag just var på väg.
Då kom hon och hämtade mig istället, gött.
Elevrådsbesöket gick bra, men jag blir så ledsen när jag träffar elevråd med kasst självförtroende.
Då räcker det inte med två timmar.
De hade god vegmat till skollunch i alla fall.
13.06 började min långa resa hem.
Leksand - Borlänge.
Borlänge - Hallsberg.
Hallsberg - Mjölby.
Mjölby - Malmö.
20.43 var jag äntligen på hemmaplan, men självklart var bussen en evighet försenad och ingen kunde komma och möta mig.
Nu sitter jag i min ensamhet här hemma.
Ska sova så snart som möjligt, men har en del saker att fixa innan dess.
SLITEN TJEJ DELUXE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0