en natt på kansliet

Ny vecka, ny energi.
Dagen började med att jag vaknade upp bredvid Nanne.
Hon är fin hon.
Vi gjorde oss acceptabla för omvärlden och stack till Burlöv Center (världens coolaste ställe att hänga på) för att käka lunch på Espresso House och spontanshoppa kjol och örhängen.
13-17 var det dags för jobb och det var lugnt.
Körde hem Nanne efter jobbet och körde sedan till Malmö för att möta upp med mami.
Vi åt middag på Indian Side och peppade inför vår resa till New Delhi i mars.
Unnade mig till och med ett glas rödvin, innan jag pussade mami hejdå och promenerade ner till centralen för att hänga runt där i min ensamhet i cirkus en timme.
19.17 satte jag mig på tåget till Stockholm.
Tillbringade resan med fin musik, senaste numret av Djurens Rätt (nörd) och kurslitteratur (nörd).
23.39 var jag framme och då hjälpte jag två indier från New Delhi att hitta rätt, innan jag hoppade på tunnelbanan och åkte till fantastiska Skanstull.
Nu sitter jag på Sveriges elevråd - SVEA med världens finaste Tebe.
Vi har suttit och haft lite catch-up-time med Oboy och avocado.
Nu sitter vi och nördar oss framför datorerna.
Vi ska strax planera morgondagens utbildning på Sjöstadsskolan.
Borde sova ett par timmar också.
Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0