tentaskrivande, dag 2

Ärligt talat, det här går inte som förväntat.
Gick upp oheligt tidigt på en lördagmorgon och började med omtentan.
Jag har skrivit ett stycke.
Det är väl inte mitt fel att det är mycket trevligare med mat och bikramyoga?
Det är ju tanken som räknas, eller?
Nä, nu blir det middag och Star Trek.
Sedan ska jag försöka att få ihop åtminstone en sida.
Såhär har det känts mest hela dagen.
För er som är intresserade och kanske har några tips så kommer de fantastiska frågorna här:
Uppgift 1: Analysera, med stöd i kurslitteraturen, de politiska partiernas roller i det politiska systemet. Behandla därvid hur partierna förändrats och illustrera med utvecklingen i Sverige och andra liberaldemokratiska stater.
Uppgift 2: Argumentera för varför uttrycket "ett sammanlänkat statsskick" är användbart för att beskriva relationen mellan den Europeiska unionen och dess medlemsländer.

Kommentarer
Postat av: frida

haha usch, jag lider med dig! :( hopppas det går bra, och lycka till :)

2011-01-08 @ 19:28:41
URL: http://fridahedren.blogg.se/
Postat av: LIN

ja det tycker jag faktiskt att vi får göra! det hade varit jättetervligt!

2011-01-09 @ 13:19:50
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0