tentaskrivande, dag 3

Jag har sjukt mycket inspiration till att skriva just nu, men inte tentan.
Det är söndag och jag har inte kommit mycket längre än igår kväll.
Kom precis hem från yogan och gjorde mitt bästa för att rensa skallen från allt annat, men nej.
Hur ska detta gå egentligen?
Jag vill verkligen inte skriva den här tentan just nu.
Såhär sitter jag mest och stirrar på datorn och kurslitteraturen hela dagarna.
Det enda jag vill göra just nu är att gråta.
Ska nog göra det.
Då brukar det kännas lite bättre.

Kommentarer
Postat av: m

vi sitter i samma båt raring, vill slita håret just nu.

min morot just nu är att kunna ligga på rygg i soffan, titta på någon bra film och äta någon B&J-glass. vilken glass har jag inte bestämt mig för än.

2011-01-09 @ 15:32:58
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0