tentaskrivande, dag 4

Så, eftersom seminariet blev inställt i fredags vart jag tvungen att åka in till Lund och genomföra det idag istället, och det gick ju bra, förutom att det inte blivit så mycket tentaskrivande idag (inget alls).
Har i alla fall bestämt mig för att endast fokusera på omtentan i politik och styrelse och skjuta upp tentan i internationell politik tills den förvandlas till en omtenta den med.
Annars kommer jag nog få ett ännu större psykbryt än igår.
Trots en trögt tentaskrivande så finns det några saker som får mig att le i alla fall, såsom följande:
Godis, Ben & Jerry's, Cristiaanas "spådomar", att jag och mamma antagligen åker till Indien två veckor i mars, att Mimmi kommer hit ikväll.
Nu ska det skrivas tenta.
Ska bara ringa lite samtal och sådär först.
Som vanligt.
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0