the one

Fin måndag egentligen.
Började med att sova ut efter helgens bravader och discodansande.
Välbehövt.
14.30 befann jag mig i bikramstudion tillsammans med Chili och Gabbi.
Alltid kul med andra vänner i värmen förutom min mami.
Ikväll har jag varit på Indian Curry Hut och ätit världens godaste middag med Frida, Nada och Nicole.
Doggybag är sjukt värt och det är sjukt värt att jag snart åker till Indien på riktigt.
Avslutade med kaffe och kaka på Barista (jag vet).
Nu är jag hemma och har sisådär tusen saker att fixa innan jag kan sova.
Det blir bra det här.
För övrigt så har jag precis klippt sönder en keps som kostade 500 kr.
Det blir så när man har dreadlocks.
Värt.
Såhär såg kepsen ut innan den mötte sitt öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0