yoü and I

Min vecka har på allvar varit rätt mycket kaos. Har dessutom gått runt med en tredje världens-hosta på det hela. Har dock fått penicillin nu, så det känns ju rätt chill. Och så är det bara två dagar kvar till Ungern.
Anyhow, sisåhär har min vecka sett ut so far:
Måndag: jobb, 12-21.30.
Tisdag: jobb, 12.30-21.30.
Onsdag: läkarbesök, jobb (det vill säga promenera runt i stan, äta lunch på Basement, äta glass och promenera på stranden i Lomma, chilla runt på Burlöv Center), hänga med familjen i Klagshamn.
Torsdag: jobb, 14-21.30.
Idag är det fredag och jag ska först jobba lite, det vill säga äta lunch och sedan ska jag jobba lite till, 13-20, fast det blir nog mycket senare.
Kaos. Dessutom har jag hunnit packa upp och börja packa igen. WOWO.
Nåja.
¨
Såhär snygg var jag en kväll när vi var på karaoke i Rhodos. Jag är helt kär i min kaftan. Och jag fullkomligt älskar margaritas. Och Nanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0