blow wind, blow / powziwaj ziatrecku

En mysig måndag.
Jag jobbade 9-17 och sedan jobbade jag lite till, det vill säga ta en sväng förbi Triangeln och äta middag på Tamnack Thai.
När jag kom hem så hade vi fint besök. Alicia, Harry och Harrys superduperfina franska bulldog Malte som jag ville kidnappa. Vi åt paella, drack rödvin, pratade om allt mellan himmel och jord och hade det allmänt trevligt.
Hann även gå en runda runt Ön med Malte.
Rolig sak som hände igår. Jag såg fyra poliser i en civilbil bryta mot lagen två gånger på mindre än en minut. Först står de och tar en pissepaus bakom en container på jobbets parkering.
När jag kommer gående hoppar de allihopa in i bilen och sekunden efteråt kör de mot rött.
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0