så går det en dag

Tro mig, det är inte lätt att börja arbeta klockan 7.30 på morgonen, men man vänjer sig. Speciellt nu när solen skiner. Fyra sådana morgonpass till, sedan är det uppdraget slut.
Nu har jag ätit en extremt tidig lunch. Håller tummarna för att jag håller mig mätt tills ikväll, med tanke på att jag inte har tid att äta mer.
Snart ska jag åka och byta däck på lilla bilen och sedan kör jag raka vägen till jobb. Slutar klockan 17.00 och då måste jag åka och handla mat.
Det är ett intensivt liv jag lever just nu.
Så får det vara ibland.
Såhär såg det ut när mamma, jag och Elisabeth just blivit uppgraderade till sviten på Grand Imperial i Agra i Indien. Jag saknar Indien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0