you and me

Åh, jag har haft det så himla mysigt här i vårsolen.
Allting började igår med att jag mötte upp med Anna, FJ och Rodde i stan.
Vi promenerade runt ett tag och fixade lite saker inför kvällen.
När vi kände oss klara tog vi bussen hem till Anna och Rodde.
Jag och Anna tog Volvon och körde till Limhamn för att handla mat inför kvällen medan killarna städade undan (typ).
Kvällen/natten bestod av en massa mat, våfflor, fint folk, bra musik, discodans och pepp inför Ozora.
Till sist däckade vi allihopa, glada och nöjda, i sängen.
Vaknade i morse av det underbara solskenet.
Anna och jag satte igång med att städa undan efter gårdagen och lagade sedan frukost.
Äggröra, smoothies, nybakade bullar och kaffe medan vi tittade på "How High".
Nu är jag hemma och ska snart iväg till jobbet.
Nåja, klockan 16.00 börjar jag.
Det blir bäst för jag ska jobba med världens bästa Nanne.
Såhär snygg var jag när jag hängde vid poolen på vårt hotell i Agra i Indien. Med en tika i pannan och allt. Blekfis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0