coming 'round the mountain

Tjejkvällen igår var hur mysig som helst. Jag, Nanne och Suss åkte hem till Anna. Vi käkade tacos, kollade på Ozora-filmen, hängde på youtube, snackade goja, kollade Eurovision, dansade, skrek, var allmänt störda, rökte cigaretter, drack citronvatten, åt rabarberpaj och choklad, kollade på alla vinnare genom åren på Eurovision, kollade på filmen "Get him to the greek" och sov sedan sött som små bebisar.
Idag var jag på yoga 12.30. Efteråt åkte jag till Klagshamn för att hänga med papi, Tova och Karin. Mysigt! Käkade kyckling för andra gången i år, men så får det vara när ens familj glömmer bort att man är två tredjedelars vegetarian. Jag tänker inte vara den som är den. Det var dessutom en ekologisk kyckling som levt sitt liv under bar himmel, så det kändes helt okej ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0