edward, had you ever thought that the end of the world would come on 20.9.01?

Jag är så himla mätt. När mami kom hem från yogan fick vi för oss att vi var mycket hungrigare än vad vi egentligen var och trots detta åt vi upp den fantastiska torsken, min underbara potatismos, de där knasiga grönsaker som ser ut som en genmodifiering av broccoli och sparris och en supergod sallad. Allt detta medan vi tittade på filmen "Julie & Julia" som fokuserar på mat. Dessutom tryckte jag i mig en Ben & Jerry's och lite lakrits till efterrätt. Jag har mens, så det är okej. Jag hatar fortfarande mens.
Jag är trött idag. Ska nog krypa ner i sängen redan nu och läsa en bra bok. Det känns som en bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0