finns det en så finns det flera

12.00, bikramyoga med fantastiska Nikki som alltid får mig att skratta och kämpa lite extra.
Efteråt stack jag och mami till Ica Maxi för att storhandla och självklart åkte vi fast i kontrollen. Det gör man ju alltid när man har storhandlat känns det som.
Väl hemma igen käkade vi tofu, majskolvar och sallad med spenat, gurka och bönmix i. Efteråt var vi fulla med energi och jag fick för mig att vi skulle laga alla kläder som behövde lagas. Så vi slog oss ner i soffan framför en konsert med Mark Knopfler och Emmylou Harris och varsitt glas whiskey och så satte vi igång. Det var första gången jag sydde sedan högstadiet. Crazy. Nåja, lyckades fixa en del. Mimmi, var stolt över mig!
Efteråt satte vi igång med att knäcka nötter till kvällens middag som vi bjöd Lena på. Pasta pesto, of course. Delade även på en flaska rödvin till det. Det får man på en måndag när man haft en vit helg.
Nu är jag dock trött och ska väl snart nanna kudden. Man börjar bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0