i can't dance

Åh, vad fin min lördagskväll blev. Till sist kom Nanne hem till mig. Vi inledde med rosévin och edamame på balkongen. Sashimi och sake på Izakaia Koi till middag. En pitcher med frozen margarita på TGIF. Några timmars häng på Nyhavn med Lodan och Nathalie. En fin kväll. Tog en taxi hem. Taxiförbudet börjar inte förrän i juni.
Idag befann jag mig på det riktiga Nyhavn i Köpenhamn klockan 10.00 på morgonen. Vi har haft en workshop med underbara Cristiaana som hette The Wealth of a Meditative Mind. Vi yogade, mediterade och åt av Julias fantastiska raw food.
Jag är tacksam för att vi hann över bron innan stormen anlände. Jag älskar när det åskar, blixtrar och regnar, men inte nödvändigtvis när jag kör över en redan blåsig Öresundsbro.
Mami och jag har precis haft filmkväll i min säng framför min dator. Vi kollade på "Last Hippie Standing" och filmen från Ozora 2010. Jag längtar. Jag är utmattad.
Såhär snygg var jag igår när vi spatserade ut på Malmös gator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0