it's a shame

Ytterligare en natt fylld av sömnbesvär, för både min och mamis del.
Vi började denna morgon i min säng med varsitt glas juice för att dela med oss av nattens mardrömmar. Alltid lika spännande.
Åh, dessa sömnbesvär existerar. Anledningen? Det kan vara att jag dragit ner på min kaffekonsumtion samt att framtiden är väldigt ovetande för mig just nu.
Under min natt har jag i alla fall kommit fram till ett beslut som känns väldigt bra och lugnande. Den här sista delkursen i internationell politik, statsvetenskapen. Jag har ju det där satans kunskapsprovet och en tenta kvar. Jag tänker vänta med dem tills jag pluggar igen. Det passar helt enkelt inte in i min vardag just nu att sätta mig ner med skolböckerna. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0