jag gråter bara i regnet

Det blev en fantastiskt rolig lördagskväll också.
Nanne och jag började här hemma med italiensk likör och spaghetti med kikärtor under tiden som vi gjorde oss iordning i superfart.
På bussen mötte vi upp med Matilda och Nathalie och så begav vi oss till Dag och Lodans inflyttningsfest. Skönt folk, skön musik, ren äppelvodka, bubbel med jordgubbar, re-union. En fin kväll. När jag och Nanne lämnade festen lade vi märke till att vi promenerade i regnet på vad som sägs vara Malmös farligaste gata. Vi lever ännu. Dock gick mitt paraply isönder och vi gick och käkade falafel på älskade Campus innan vi tog en taxi hem (fan!).
Igår var det söndag. Jag jobbade 10-15. Sedan åkte jag hem till papi och Tova. Vi hade filmkväll och hade det allmänt mysigt. Kollade på en av mina favoritfilmer, "How to train your dragon".
Idag är det måndag. Wowo.
Såhär snygga var Nanne, Nathalie, jag och Matilda i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0