kalemba

Jag fick aldrig träffa min hudläkare igår. När jag kom dit så hade deras datorsystem kraschat och därför kunde han inte ta emot mig?! Så, de ska ringa mig när datorsystemet är fixat så att jag kan boka en ny tid.
Promenerade med mitt turkosa paraply till stan för att handla för mina presentkort som jag för en gångs skull hade med mig. På Akademibokhandeln handlade jag "Balthazar"! Nostalgitrippen deluxe, jag är lycklig! På Hamrelius Bokhandel köpte jag kokboken "Kryddor från Rosengård". Är man Malmöbo så är man. Inne på Folk å Rock fick jag som vanligt beslutsångest. Det slutade med att jag gick runt och pillade på skivor i cirkus en timme, men kom ut därifrån tomhänt. Nästa gång behöver jag antingen en plan eller a partner in crime.
Mötte upp med mami. Vi gick till Indian Side och käkade lunch innan vi begav oss mot Malmö Outdoor, där vi fixade backpack, tält och sovsäck inför sommarens festival.
13.00 var det dags för mig att karmayoga.
När jag kom hem var jag helt slut på grund av alla väderskiftningar vi har i dessa dagar. Slängde mig i soffan och nostalgitrippade framför Mumindalens "Ett flytande spökhus".
18.00 var det yoga.
Varma mackor till middag och sedan totaldäckade jag.
Inatt har jag faktiskt sovit hur bra som helst, för en gångs skull. Har dessutom haft världens mysigaste morgon. Jag har bara legat i sängen, halvsovit, läst och blivit serverad både kaffe, färskpressad juice och värmekudde till låsningen i min rygg. Nu är jag dock uppe på benen efter äggröra och dusch. Awesome.

Kommentarer
Postat av: LIN MELIKIE

åh det låter jättemysigt ju :3

2011-05-25 @ 23:28:26
URL: http://shutuplisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0