madness of love

Igår var det fredag.
13.30 var jag på bikramyoga med mami och Anna. Det gick bra och det är ännu bättre när lärarna skriker lite på en.
Framåt kvällen satte jag och Anna oss i bilen med The Knife på högsta volym och körde ut till Furulund för att hälsa på Björn. Rodde kom också dit så småningom. Vi handlade mat, åt choklad, lagade bakad potatis och sallad som vi åt runt 22.30, kollade South Park och en massa youtubeklipp, satt på balkongen och rökte och kelade med katterna. Jag var för trött för att köra hem så jag sov över.
Nu är jag hemma och Nanne är här. Ikväll ska vi ha tjejkväll och det kommer slå grabbkvällen i Hjärup. Så det så.
Just det, vi lekte med en peruk och en massa glasögon inatt. Då kan man vara såhär snygg, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0