moje miasto

I onsdags var jag tvungen att vara hemma cirkus hela dagen. Vi har ju naturgas och en gång om året ska det kollas så att det inte är några läckor eller liknande. Mellan klockan 12-13 skulle de komma. Halv tolv ringer det på dörren. Då är jag typ naken. Sveper en handduk runt mig, går ner och öppnar. Självklart var det han som skulle kolla gasen. Nåja, han får skylla sig själv.
Eftermiddagen tillbringade jag kring Möllan med Anna. Vi drack kaffe på Nyhavn och shoppade löshår på Globisco. Nästa vecka ska jag nämligen förlänga några dreads bak i nacken.
Kvällen tillbringade jag på jobbet där det var grillkväll. Jag fick blommor, wowo.
Igår var det torsdag och tidig morgon. Mimmi och jag tillbringade hela förmiddagen på Mediegymnasiet för att sitta som mötespresidium på deras årsmöte. Resten av dagen tillbringade jag i soffan framför hela första säsongen av Family Guy, med undantag för yogan klockan 18.00.
Idag är det fredag, wowo.

Kommentarer
Postat av: chily

åh family guy! nu vet jag vad jag ska titta på!! woho

2011-05-27 @ 12:30:29
URL: http://tro-tvivel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0