summer rain

Åh, det var en fin fredag.
13.30 var jag på bikram. Det var tufft, men välbehövligt.
Efteråt åkte vi till Rusta, därefter tippen, därefter lämnade vi av Anna, därefter in till Limhamn för besök på Malmborgs, Systembolaget och för att köpa bröd.
När vi äntligen kom hem åt vi tidig middag, njöt av att ha en balkong och sådär.
Björn kom och hämtade mig. Vi körde hem till Anna och Rodde. Prins Fredrik, Danny och Max kom också dit. Vi hade en fantastiskt fin fredag. Så fin att jag tillbringade natten där också. Bilden kan väl tala för sig själv. Prinsessan och prinsen.
Roadtrip till Limhamn, förvirring inne på Willy's, enormt mycket mat, glassbilen för vuxna med en italiensk sång, rödvin, fotbollsturnering mitt i natten med främlingar, Toastman, South Park and so on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0