trip to your heart

Elevrådsbesöket på Mediegymnasiet igår gick hur bra som helst. Mimmi och jag hjälpte dem att planera deras årsmöte där vi även kommer att sitta som mötespresidium. It's going to be awesome! We are awesome! They are awesome! Dessutom gött att få äta gratis skolmat och få prata med Per. Ännu mer nice att elevrådet bjöd på världens sötsakskalas till frukost med godis, tigerkaka och kladdkaka. Sockerkicken på den!
Efter besöket släpade vi oss hemåt där vi i stort sett tillbringade hela eftermiddagen i soffan, helt utmattade.
18.00 var jag på yoga och det kunde kanske gått bättre. Trött som en liten bebis, ont i magen och för mycket tankar i huvudet.
Väl hemma igen tillbringade jag hela kvällen fram till midnatt med att titta på en massa kriminalserier.
Idag kom mormor och morfar på besök, så det var mysigt.
13.30 var jag dock på bikramyoga. Den här gången lyckades jag använda de där tankarna till att ta mig längre och djupare in i poserna. Känner mig så himla stark.
Vart kvällen tar mig är fortfarande lite förvirrande. Stamp?
Så länge tänker jag lyssna på Britney Spears, for old times sake.
Såhär snygg var jag igår när vi var på väg till Mediegymnasiet. Älskar att ha gummistövlar på mig. Regn är nice. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Låter ju grymt!

2011-05-07 @ 10:22:12
URL: http://emblalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0