work

Så, idag har jag varit och gjort min karmayoga på bikramstudion. Det är så fint när det är snygga män där och städar med en. Dock så borde jag lova mig själv att hålla mig undan från följande kategorier: restaurangfolk, musiker och extremsportare. They will only break your heart.
Efteråt gick jag och mami till Basement för att käka en sen lunch. Så vi satt där ute och hade det trevligt i väntan på vår mat. Helt plötsligt ramlar det ner en död och slemmig fågelunge i mamis knä. Jag är skärrad. Det var jätteäckligt och hemskt. Mami passade då på att berätta att när hon växte upp i Libanon så såg hon massa ruttna likdelar som flöt omkring en gång när det var översvämning och så paddlade de runt i en gummibåt och så tog min moster med sig en skalle till skolan och så blev det kalabalik. Dessutom såg hon en man bli skjuten vid en roadblock en gång. Och hennes pojkvän som hon hade där nere blev också skjuten.
Malmö känns tryggt, men ärligt talat. Igår blev en man skjuten nere på Sibbarp och det är inte långt från mitt hem. Då satt jag på balkongen i solen och undrade vad den där polishelikoptern egentligen letade efter. Nu vet jag. Det går en mördare lös. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0