med flyg till USA

Okej, kanske inte, men jag är inne i värsta nostalgitrippen och diggar loss till Orup.
Jag vet, jag borde skämmas, men han var typ min största idol när jag var cirkus sju år gammal, så det är okej.
Snart drar jag dock med flyg till Indien och jag längtar så himla mycket.
Känns lite läskigt.
Visst, jag ska bo hos Jyoti, som är en god vän till familjen och jag har ju Raj och Vikram där som förhoppningsvis kan ta mig under sina vingar, men ändå.
Jag har egentligen bara köpt biljetten och har inga planer alls.
Ni får hålla tummarna för att jag inte går vilse och missar mitt plan när jag mellanlandar i Istanbul.
Nåja, den här veckan ska jag fanimej fokusera på skolan.
Så att jag förtjänar den där resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0