en solig, blåsig, höstig onsdag

WOWOWO, säger jag bara.
Fett mycket inspiration man har på lager nu.
Igår var en underbart bra dag.
Studiebesöket på tryckeriet, bikramyogan med den nya snubben Matthew och slutligen, rawfoodkursen på kvällen med Anna.
Det bästa är att vi har tre kurser kvar på Raw Food House och jag känner mig superinspirerad till en ny livsstil.
Har redan börjat med mandelmjölken och bananavocadomosen.
MUMS.
Idag har jag suttit här hemma med min bröllopsgrupp hela dagen.
Vi håller på att göra en film som ska upprätthålla våra goda kundrelationer.
Vi får väl se hur slutresultatet blir.
Vi har väldigt kul i alla fall.
Om ett par timmar kommer min moster till Sverige.
Mysigt!
Såhär snygga var jag och Hamid på discot på Postutbildningarna förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0