life support

Hurra! Jag lyckades! Vi kom iväg på en liten utflykt trots allt.
Även ifall jag är livrädd när morfar kör bil, så fick han köra för han är så envis och söt.
Vi körde till Kivik och fikade på Café Annorlunda vilket var väldigt nostalgiskt. Jag älskade deras kakbuffé som barn och gör det tydligen fortfarande. Enda skillnaden är väl att jag numera dricker kaffe istället för sockerdricka. Fast jag måste erkänna att jag blev jättesugen på sockerdricka när jag såg alla kids som satt där med sina glasflaskor med sugrör i.
Nåja, köpte äpplen för 55 kr på vägen hem vilket är typ två feta kassar. Underbart!
Nu är vi hemma i Åhus igen.
Ikväll ska jag laga min fantastiska potatis- och purjolökssoppa till gamlingarna och sedan blir det väl filmkväll igen. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0