you disgust me

Åh, vilken bra helg det har varit!
Fredagen började med en laborationsintroduktion i skolan som gick fullkomligt bra. Egentligen så flöt allting på så himla bra i fredags. Jag gick mest runt med ett fett leende på läpparna och kände att livet är sjukt nice. Fredagskvällen började på Ölcaféet med arbetskamraterna och en del andra vänner som tittade förbi. Fortsatte vidare till Inkonst där vi skakade rumpa till klockan tre på morgonen. Avslutade självklart med en efterlängtad falafel på Campus. De har nog saknat mig där, för det bjöds på två coca-cola och en massa vitlökssås.
Igår var det lördag. Jag och Mimmi tog en välförtjänt sovmorgon till cirkus klockan två och tillbringade hela eftermiddagen i soffan framför "Från A till Ö". Till sist blev jag något sånär människa igen och begav mig ut till Annestad för att hänga med Anna, Prins Fredrik och Rodde. Natten tillbringade vi på det sista utomhusstampet som var hur fint som helst, förutom att polisen kom och stängde ner efter bara ett par timmar. Det fina var att alla ändå stannade kvar i flera timmar med hoppet kvar, fast vi visste att det inte skulle bli mer musik inatt.
Idag sov jag till fyra (!). Har varit och storhandlat på Ica Maxi, ätit varma mackor och kollat på Star Trek. That's about it. Imorgon är det dags för skola igen. WOWO.
En del av ligan på Lillevång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0