pyramid

Idag fyller världens bästa mamma 51. Dock så var hon på bikram tidigt på morgonen så när hon kom hem stod jag i duschen. Det fick bli att sjunga där istället. Vi åt en mysig frukost tillsammans innan vi stack ut för att fixa en massa ärenden. Storhandla på Ica Maxi, Nature, Derdeli, Ostboden och Systembolaget. Nu klarar vi oss ett tag här hemma. Det blev lunch hemma hos Milka. Sedan körde jag ut till Svågertorp där jag blev bjuden på glass av Suss och hennes mamma. Nu är jag hemma och har varit det ett tag. Ska alldeles strax köra till bikramstudion och träna. Vi får väl hoppas på det bästa med tanke på att jag har en dödlig träningsvärk från vårt äventyr i Bokskogen igårkväll. Så länge får ni glädja er med ett litet bildregn.



Jag och Timo Räisänen, andra dagen på Way Out West. Tights från Indiska, kjol från Gina Tricot, Far Above t-shirt.



Jag och Dead Prez, sista dagen på Way Out West. Tröja från Adidas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0