wisdom

Vilken härlig lördagkväll det blev!
Det började med förfest hos mig med Kneggan, Luke, Milla och William. Drack gin och hade beslutsångest över musiken som spelades. Närmare tolvslaget hoppade jag, Milla och William på bussen in till stan. Dags för Wonk! Helt okej musik, goda drinkar, för många cider, hångel på dansgolvet, söta flickor, snygga transor med snygga ben, and so on. Avslutade kvällen med en jätteäcklig falafel innan Luke körde oss hem.

Idag mår jag dock som jag förtjänar. Helvete. Haha. Och jag som aldrig blir bakfull. Tji fick jag. Well well, det kanske var bra att ta fyllesvinandet innan nyår. Inget sådant här på nyår. Då blir man utslängd. Och jag kan ju inte lika gärna slänga ut mig själv från mitt eget hem. Nä, nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra någonting vettigt idag, trots yrseln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0