take it easy (love nothing)

Sitter här, nyduschad (och lite snuvig?) och värmer upp dagen med MagMags playlist på Spotify. Inte helt fel. Jag känner att jag hade behövt sova många timmar till, men det känns bra att vara vaken innan lunchtid trots allt. Ska alldeles strax klä på mig, gå ner och äta en enorm frukost, göra mig iordning och sätta igång med världens längsta to-do-list. Jag tror allt att jag får börja med att ringa några samtal i namnet av Bli Antagen. Tänkte även marknadsföra företaget på Facebook om det är möjligt på något vis.

17.00 är det äntligen dags för mig att entra bikramyogastudion igen. Det var evigheter sedan och jag har saknat det så. Dock är jag lite orolig för den här gömda förkylningen jag känner. Bäst att ignorera och känner efter ikväll. Antagligen blir det min underbara potatis- och purjölökssoppa till både lunch och middag. Så slipper man laga mat, tänkte jag.



Finklätt folk inför middagen på sommarveckan med Sveriges elevråd - SVEA '08. Kattarina, FluffViktor, jag och Philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0