en fin liten sammanfattning i bilder



19 mars; jag & nanne festade hemma hos kneggan



27 mars; jag, hanna & andreas (och väldigt många andra) befann oss på sveriges elevråd - sveas elevrådskongressen i strängnäs, jag & andreas agerade djs på discona (ja, det var mer än ett) under namnet "the hipster & the nerd" och folket älskade oss



28 mars; jag & andreas befann oss fortfarande på elevrådskongressen och blev internt (av oss själva, det vill säga, sch) utsedda till bankettens snyggaste par (och dörrvakter)



2 april; jag hade tråkigt och skickade mimmi från lund till malmö, där vi blev onyktra tack vare goda vänner, förfest, deep, kb, pina colada, tequila och dans



7 april; våren dök upp, så jag, anna & rodde firade med en promenad runt ön



10 april; william, anna, fj, jag & en massa annat fint folk firade min 19-årsdag



15 april; nanne & jag satt på möllan och njöt av solen



16 april; vi hade avskedsfest för sammy hemma hos kneggan, jag & william dansade såklart

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0