evergreen

(AES DANA, jag ska sluta tjata nu, promise)

Klockan är tidig morgon. I min värld. Har varit världens snällaste dotter och kört mamma till jobbet. Tänkte fortsätta på samma spår och städa lägenheten. Borde även hinna med lite lunch innan mitt röstprov på radioreklambyrån Bästa Kompisar klockan 13.00. Håll tummarna för att de gillar min vackra stämma.

Senare idag kommer Cilla och Graeme tillbaka hit. Då blir det väl mer vin, kan jag tänka mig. Tänkte i vilket fall som helst dansa afrikansk dans (förhoppningsvis med Anna) klockan 18.00 ikväll.

Allt detta kan ju låta väligt hurtigt och sådär, men om jag ska vara helt ärlig så hade jag gärna sovit några timmar till.

PEACE & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0