idag fick jag världens skummaste telefonsamtal:

Mobilen ringer.

Jag: Hej, det är Nicole.
Kvinna: Hejsan, det är Carina här från Carinas Hudvård.
Jag: Hej?
Kvinna: Du hade bokat tid idag för vaxning klockan 17.00, men du dök aldrig upp.
Jag: Eh, jag har aldrig hört talas om er förut, jag vet inte vart ni finns någonstans och jag förstår inte varför ni ringer mig.
Kvinna: Nicole Wiberg?
Jag: JA?
Kvinna: Jo, men du har bokat tid för vaxning idag. Och du vet att om man inte dyker upp så måste man betala halva avgiften?
Jag: Det kan jag mycket väl tänka mig, men jag har inte bokat någon tid, så det kan du glömma.
Kvinna: Nu får du sluta ljuga Nicole!

Jag klickar.

Kommentarer
Postat av: Kneggan

Hahaha, fyfan vad fint. Ja du får allt sluta ljuga så mycket Nic.

2010-02-10 @ 23:50:12
URL: http://lillebror.peggis.se/#home
Postat av: Caroline

Haha men herregud! Varför skulle du ljuga om det haha?

2010-02-11 @ 23:48:36
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0